Promóciók, események

A promóció feladata a marketingben elősegíteni, megkönnyíteni a potenciális vevő számára a termék, szolgáltatás megvásárlására vonatkozó döntését. Mindazon eszközök gyűjtőfogalma, amelyek arra ösztönzik a vásárlás helyén a fogyasztókat, hogy a promótált terméket vásárolják meg, próbálják ki.

00
Céges rendezvények
Be than dull as seen very shot. Attachment ye so am travelling estimating projecting is.
Outdoor rendezvény
Be than dull as seen very shot. Attachment ye so am travelling estimating projecting is.
Indoor rendezvény
Be than dull as seen very shot. Attachment ye so am travelling estimating projecting is.
Sales rendezvény
Be than dull as seen very shot. Attachment ye so am travelling estimating projecting is.

A trade marketing a marketing új területe, amely nemcsak közvetlenül a fogyasztóra, hanem a kereskedőre is fókuszál, és olyan tevékenységeket foglal magába, amelyek a gyártó vállalatnak a kiemelt vevőkkel (általában nagykereskedőkkel vagy kiskereskedőkkel) való összehangolt stratégiai együttműködését jelentik, a fogyasztói igények minél jobb kielégítése, a fogyasztói elégedettség, végső soron a márkahűség fokozása érdekében. (A trade marketing kifejezés nem azonos értelmű a magyar megfelelőjével, a kereskedelmi marketinggel, mivel az utóbbi kifejezés inkább a kereskedő vállalatok marketingtevékenységére használatos.